Home

Is Bella Swan een rolmodel? Of helemaal niet? Laat weten wat jij van haar vindt in de poll en de comments.

Cynisch meisje wordt grote liefde van een glitterende vampier. Kan ze erom bewonderd worden, of heeft ze daarvoor te weinig bereikt in haar fictieve leven?

Cynisch meisje wordt grote liefde van een glitterende vampier. Kan ze erom bewonderd worden, of heeft ze daarvoor te weinig bereikt in haar fictieve leven?

One thought on “Bella Swan, een sterke vrouw?

  1. Vanaf het moment dat ze er alleen voor staat, wordt ze een hoopje huilende ellende; het enige dat ik persoonlijk van Bella Swan leer is dat ik een man in mijn leven nodig heb omdat ik anders niets waard ben.
    (ik heb niets tegen mensen die wel fan zijn van Twilight; deze reeks (zowel boeken als films) is gewoon absoluut niet mijn ding, onder meer omdat er naar mijn mening enorm veel geen steek houdt)

Geef een reactie

